Voetbalvereniging Heukelum

Unitas/GJS/Heukelum VR1 wint de KNVB districtsbeker

9 mei 22:45  De dames van Unitas/GJS/Heukelum VR1 hebben op Hemelvaartsdag, 9 mei, de KNVB-beker van district Zuid I gewonnen! Op neutraal terrein in Oisterwijk werd de eersteklasser OJC Rosmalen met 1-0 verslagen.meer »

Benjamin Meijdam komend seizoen terug op De Vriezenwijk

8 mei 19:00  Benjamin Meijdam zal komend seizoen weer te bewonderen zijn op de Heukelumse velden. De 30-jarige aanvaller verruilde vorig seizoen Heukelum voor eersteklasser Sliedrecht en was afgelopen seizoen vaste kracht bij de 'Baggerdorpers'.meer »

VR1 speelt donderdag in de finale van de KNVB beker

7 mei 22:00  Hemelvaartsdag, donderdag 9 mei aanstaande, zal Unitas/GJS/Heukelum VR1 aantreden in de bekerfinale van district Zuid I tegen OJC Rosmalen VR1. De wedstrijd wordt gespeeld bij vv Trinitas op sportpark Den Donk in Oisterwijk en aanvangen om 11.00 uur.meer »

Heukelum wint voetbalgevecht tegen Altena in blessuretijd

4 mei 23:00  Zaterdag zegevierde Heukelum in een intens voetbalduel met 0-1 tegen Altena. In blessuretijd zorgde Thomas van Iperen voor de winnende goal, waarmee hij de held van Heukelum werd. De formatie van Fred de Groot stond toen met tien man, na een rode kaart (tweemaal geel) voor Yoerik van't Pad.meer »

Doe mee met de allereerste KNVB E_Beker

4 mei 11:45  Strijd samen met je vrienden tegen bvo-clubs en win de allereerste KNVB E_Beker. Maak kans op € 1000 aan psn-punten, gesigneerde shirts van het Nederlands elftal en een esportswall in de kantinemeer »

Geef je op voor het Covebo Mixtoernooi

2 mei 20:30  Het allerleukste voetbaltoernooi voor jong en oud komt er weer aan! Lid of géén lid van v.v. Heukelum. Iedereen kan meedoen aan het Covebo Mixtoernooi van 29 mei tot en met de grote Covebo finaledag op 8 juni.meer »

Koningspelen op de velden van v.v. Heukelum

28 april 14:00  Op vrijdag 26 april werd door Welzijn West Betuwe op de velden van v.v. Heukelum koningsdag georganiseerd. De groepen zes, zeven en acht van de basisscholen uit West Betuwe konden onder andere penalty's nemen op de keeper van Heukelum 1 Max Borowski, een tennisclinic volgen van Tennisvereniging De Belt en drummen op containers van de AVRI.meer »

Goede spel beloond met een avond padellen

27 april 13:45  Na de goede wedstrijden en de vele punten die zijn behaald, werd de selectie deze week beloond met een avond padel.meer »

We zijn 94 jaar!

26 april 0:15  Zaterdag 26 april 1930 is onze voetbalclub H.V.V. D.O.S. (Heukelumse Voetbal Vereniging Door Oefening Sterk) opgericht in café "de Sport" door Gijsbert Lakerveld, Jan van Mourik, Leen Stellenboom en Louis Stellenboom. De 45 leden van het eerste uur hadden toen niet kunnen bedenken dat hun vereniging 94 jaar later nog steeds zou bestaan.meer »

Message from The Champ: Finish the season great!

22 april 22:30  De bekende voetbaltrainer Pieter de Jongh alias The Champ, in het verleden ook actief als speler voor v.v. Heukelum, heeft een speciale 'peptalk' boodschap voor de spelers van Heukelum 1.meer »

Ga naar archief