Condoleanceregister Aak van Berk

11 juni 2009 0:00

Marco van Honk

Na aanleiding van het overlijden van Aak van Berk heeft de club een condoleanceregister opengesteld. Vanzelfsprekend zal het register ter zijner tijd aan de nabestaanden worden aangeboden.

update: Mocht het niet lukken om een condoleance toe te voegen, stuur dan je naam en bericht naar [email protected]. Wij zorgen dan dat je bericht in het condoleanceregister komt.

Mocht het niet lukken om een condoleance toe te voegen, stuur dan je naam en bericht naar [email protected], of via het contactformulier. Wij zorgen dan dat je bericht in het condoleanceregister komt.